سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه دهنده انواع خدمات آرایش دائم با بهترین کیفیت

بلید ابرو توسط استاد غزل زرگریان

۱۰ بازديد
اگر برای بلید ابرو خود به دنبال بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران هستید پیشنهاد می کنم به وبسایت ما در مرکز میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان سری زده و از نمونه کارهای بی نظیر بهترین میکروبلیدینگ کار ایران و تهران دیدن فرمایید.


بلید ابرو با غزل زرگریان

بلید ابرو

بلید ابرو از تکنیک های آرایش نیمه دائم و طراحی با هدف رفع نواقص ابرو است. این روش، در واقع نوعی تاتو با ظاهری طبیعی است که در رفع نواقصی نظیر کم پشتی ابرو به کار می رود.

بلید ابرو با غزل زرگریان با بهترین قیمت

با توجه به نقش مهم ابروها در زیبایی چهره، استفاده از این متد آرایش دائم به زیبایی طبیعی بیش‌تر چهره کمک می‌کند. تکنیک میکروبلیدینگ با کمک تیغ بلید سرکج یا اسلوپ با سوزنهایی یک بار مصرف انجام می‌شود.

بهترین بلید ابرو با غزل زرگریان

این بلید، ابزار قلم مانند بسیار دقیقی است که مجهز به حدود 10 سوزن بسیار نازک است. در این تکنیک، سوزن‌ها به هیچ عنوان به داخل پوست نفوذ نمی‌کنند. 

بلید ابرو با بهترین کیفیت

این سوزن ها با ظرافت هر چه تمام‌تر سطح پوست را خراش کمی می‌دهند. به این ترتیب، رنگدانه‌ها به صورت هاشورهای مویی در بخش‌های کم‌پشت، بین اپیدرم و درم و لابه‌لای موهای ابرو قرار می‌گیرند.

بهترین بلید ابرو با بالاترین کیفیت

در نتیجه، هاشورهای طبیعی و مشابه موهای واقعی ابرو ایجاد می‌شود. مراحل اجرای بلید شامل؛ طراحی ابرو، قرینه‌سازی ابرو، اجرا میکروبلیدینگ می باشد. همگی این مراحل با دقت و مهارت توسط پرسنل مجرب مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان انجام می شود.

مراقبت های بعد از بلید ابرو

مراقبت های بعد از بلید ابرو

رعایت نکات مراقبتی بعد از بلید ابرو برای حفظ زیبایی ظاهری ابرو و ماندگاری آن مهم است.
مراقبت های بعد از بلید ابرو بسیار حساس تر از مراقبت های بعد از تاتو است.

انواع مراقبتهای بعد از بلید ابرو

برای آنکه از التهاب بعد از انجام کار کمتر کنید، بهتر است محل مربوطه را تمیز و استریل کنید.

بلید ابرو

استفاده از کرم ویتامین A برای جلوگیری از خشکی پوست به مدت72 ساعت ( دقت داشته باشید استفاده زیاد از پماد و چرب شدن بیش از حد پوست باعث ریزش رنگ می‌شود)

بلید ابرو با بهترین کیفیت

اجتناب از انجام ورزش‌ یا تحرکات شدید که موجب افزایش تعریق می‌شوند.
انجام لایه‌برداری یا پیلینگ و استفاده از لیزر ممنوع است.
از تابش مستقیم نور خورشید دوری نمایید.

بلید ابرو با بهترین کیفیت

خیس کردن ابروها به هر طریقی تا چند روز پس از انجام این فرآیند ممنوع است.
از تحریک، خاراندن و دستکاری محل Microblading خودداری نمایید.
استفاده از لوازم آرایشی و رنگ کردن ابرو ها ممنوع است.

بهترین بلید ابرو با بهترین بلید کار ابرو در تهران و ابران

از مصرف مواد غذایی تند و محرک تا یک هفته پس از انجام بلید ابرو خود داری نمایید.

بلید ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

پیشنهاد می کنم برای اجرای بی نظیر ترین بلید ابرو با ما در مرکز میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان در تماس باشید.


https://ghazalzargarian.com

09128998646
09129560979
021-22369427




تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن با غزل زرگریان

۹ بازديد
تاتو خط لب و تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن از نمونه خدمات بی نظیر است که در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با بهترین کیفیت خدمت شما بانوان گرامی عرضه می شود.

 اگر شما به دلیل ایجاد تنوعی جذاب در چهره خود و با با هدف اصلاح نواقص و مقارن کردن خط لب خود قصد انجام تاتو خط لب و رژ لب  با منصفانه قیمت رژ لب دائم را دارید با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

میکروپیگمنتیشن لب و تاتو خط لب

لبها و آرایش آنها تاثیر بسزایی در زیبایی صورت افراد دارد.متد لب سازی، شیدینگ لب، هاشور لب، تاتو رژلب و خط لب از جمله کارهایی هستند که در زمینه تاتو میکروپیگمنتیشن لب انجام می شود. 

ساخت مجدد حالت لب ، تقویت رنگ خود لب، اصلاح تقارن برای لب های آسیب دیده در تصادف،بریدگی، جای بخیه، لب شکری (نقص مادرزادی) و اصلاح چروک‌های اطراف لب، افزایش حجم لب همگی از اهداف تاتو میکروپیگمنتیشن لبها محسوب می شوند .

اغلب بانوان دوست دارند برای ایجاد تنوع کل لب خود را رنگ کرده که ان را تاتو رژ لب گویند. تاتو رژ لب که به روش میکروپیگمنتشن اجرا می شود با هدف ایجاد تغییری جذاب در فرم و شکل و رنگ لب کاربرد دارد. 

در بعضی موارد فرد قصد دارد فقط خط اطراف لب را نمایان تر و یا اصلاح کند که به آن تاتو خط لب گفته می شود. این دو روش در کنار هم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

میکروپیگمنتیشن لب در جهت برطرف کردن عدم تناسب در بودن لب بالا و پایین با یکدیگر، تیرگی لب ها، سفیدی و رنگ پریدگی آن ها کاربرد دارد.

و در بعضی موارد بانوان شاغلی که به دلیل مشغله کاری فرصت آرایش مداوم لب های خود را ندارد خواهان اجرای تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن هستند. برای تاتو لب از دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می شود.

قیمت رژ لب دائم چقدر است؟

با توجه به میزان کاری که باید برای این روش ترمیمی و زیبایی انجام شود و نواقص لب ها، هزینه تاتو رژ لب متفاوت خواهد بود. 

با مراجعه به مرکز میکروبلدینگ غزل زرگریان می توانید نسبت به دریافت قیمت رژ لب  اقدام لازم را برای اطلاع از هزینه میکروپیگمنتیشن لب انجام دهید. 

شیدینگ لب به روش پیگمنتیشن، یکی از بهترین روش های ترمیمی و زیبایی بوده و حتما در قیاس با هزینه آن، توجیه پذیر خواهد بود. 

در واقع شما به یک شیدینگ لب دائم دست یافته و ترکیب رنگ تاتو خط لب نیز کمک می کند تا جلوه لب های شما، کاملا منحصر به فرد و طبیعی دیده شود.

 

تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

تاتو خط لب و رژ لب از زیرمجموعه های آرایش دائم محسوب میشود. که برای خوش فرم تر و خوشرنگ تر نشان دادن لب انجام میشود. از همین رو این روش در میان بانوان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. 

برای اجرای تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن می توانید با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید.

 

09128998646
09129560979
021-22369427

فیبروز ابرو با غزل زرگریان

۱۰ بازديد

اجرای فیبروز ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، با تجربه بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان در آرایش دائم و سابقه ارائه ی خدمات،با کیفیت بالا به بیش از ۲۰۰ مشتری در روز و بیش از ۵۰ هزار مشتری در سال همراه با بالاترین رضایتمندی بهترین انتخاب برای شما می باشد.

 برای یافتن بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران باید پارامترهای ویژه‌ای را در نظر داشته باشیم. به جرات می توان گفت مرکز  میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان، با داشتن تمامی پارامترهای استاندارد به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران شناخته می شود.

فیبروز ابرو در مرکز میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان

فیبروزابرو چیست؟

فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی ابرو و آرایش آن می باشد. این روش به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یکبار مصرف اجرا می شود. 

فیبروز یکی از متد های زیبا و جذاب ارائه شده توسط کمپانی phi بوده که به روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن قابل اجرا میباشد. در روش فیبروز ابرو ابروها پرتر به نظر می رسند.

  جاهای خالی که در تاج و دم ابروها وجود دارد پر می شود و یا اگر بخواهید می توانید مدل ابرو را تغییر دهید.

فواید فیبروز ابرو چیست؟

از مزیت های این روش زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها
دقت و ظرافت بالا

 

ایجاد تراکم بالا در قسمتهای خالی
تغییر آسان مدل ابرو

وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد
داشتن هزینه بسیار مناسب

 فیبروز ابرو با بهترین کیفیت

 

قرینه سازی ابرو ها
فرم دادن به تاج ابرو ها

 فیبروز ابرو با بهتربن کیفیت

سوزش و درد کمتر

فیبروز ابرو با غزل زرگریان

 

توجه داشته باشید که شما با انتخاب این روش در کم ترین زمان صاحب ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص خواهید شد و از تمامی مزیت های این روش بهره مند خواهید شد.

فیبروز ابرو در مرکز تخصصی فیبروز غزل زرگریان

ما در مرکزمیکروبلیدینگ غزل زرگریان  به عنوان بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران با تجربه سالها اجرا و آموزش فیبروز ابرو، آماده ارایه تمامی خدمات حوزه آرایش دایم به شما بانوان گرامی می باشیم.

 با اجرای بهترین شکل فیبروز و

انواع مدل هاى میکروبلیدینگ و

سوپر نچرال کرکى مویى

 

(این اجرا تکنیک منحصر به فرد اکادمى غزل زرگریان می باشد)  با شما همراهیم. با ما در مرکز میکروبلیدینگ ابرو غزل زرگریان در تماس باشید.

09128998646
09129560979
021-22369427