پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

جدیدترین روش فیبروز در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه دهنده انواع خدمات آرایش دائم با بهترین کیفیت

جدیدترین روش فیبروز در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

۱۰ بازديد

جدیدترین روش فیبروز ابرو مانند بلید فیبروز، بلید کرکی مویی، فیبروز ابرو دخترانه از پرطرفدارترین متدهای زیبایی در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان می باشد.

جدیدیترین روش فیبروز با غزل زرکریان


اگر می خواهید با فیبروز ابرو،جدیدترین روش فیبروز، روش اجرا و قیمت فیبروز ابرو آشنا شوید با ما همراه باشید.


جدیدترین روش فیبروز ابرو با غزل زرگریان

خواندن این مطلب و نیز دیدن نمونه کارهای ما شما برای داشتن بهترین انتخاب یاری می کند. با ما همراه باشید.

فیبروز ابرو با غزل زرگریان

فیبروز ابرو چیست؟

فیبروز یکی متدهای جدید از آرایش نیمه دائم می باشد. که به صورت دستی و با استفاده از قلم مخصوص در لابه لای ابرو هاشور و سایه ایجاد می کند. هدف اصلی اجرای این روش ارائه راه حل برای برطرف نمودن نواقص ابرو با طرح متناسب جام چهره می باشد.


فیبروز ابرو با بهترین کیفیت
فیبروز ابرو، روش دائمی نیست و با گذشت مدتی معین از بین می رود بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

فیبروز ابرو

الگوی استفاده شده در این روش کاملا مطابق با فرم طبیعی ابرو و هم جهت با خط رویش موی آن است. از این جهت است که می گوییم بعد از انجام فیبروز ابروی شما حالت طبیعی خود را حفظ خواهد کرد.

فیبروز ابرو با غزل زرگریان

فیبروز ابرو چگونه انجام می شود؟

در فرایند فیبروز ابرو ابتدا طراحی ابرو روی صورت مشتری اجرا شده و بعد ازتائید، جوهر سازگار با پوست به زیر پوست تزریق شده و تا برای آن حالت تارهای مو را ایجاد کند.

فیبروز ابرو با غزل زرگریان


کار فیبروز در تاج ابرو آغاز شده و در دم ابرو به اتمام میرسد. هر خط معمولا دوبار یا بیشتر تمدید می شود. و بعد از تقریبا 5 دقیقه رنگ زیر پوست جای می گیرد.

ماندگاری فیبروز ابرو با غزل زرگریان

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟

ماندگاری فیبروز به عوامل متعددی نظیر جنس پوست، شرایط فیزیکی بدن ، مراقبتهای مشتری بعد از اجرای فیبروز بستگی دارد.




اما در حالت کلی می توان گفت فیبروز ابرو بین شش ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش فیبروز نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است.


فیبروز ابرو با غزل زرگریان
ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های مورد تایید در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. رنگ مورد تایید در متد فیبروز از انواع مواد معدنی تهیه می شوند که فاقد فلزات سنگین هستند و جذب پوست می گردند.

جدیدترین روش فیبروز ابرو با غزل زرگریان


این رنگ ها با ظاهر و رنگی طبیعی ابروها تولید می شود.  پس از پاک شدن به صورت کامل از روی پوست برطرف می شوند و رنگ قرمز از خود به جای نمی گذارند.

جدیدترینروش فیبروز ابرو با غزل زرگریان

قیمت فیبروز ابرو در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

پس از آشنایی با فیبروز، باید بدانید قیمت فیبروز ابرو نسبت به تخصص و مهارت پیگمنتر و البته مکان قرار گیری آرایشگاه متفاوت است. همچنین باید در نظر داشته باشید قیمت فیبروز ابرو به عوامل دیگری چون نوع رنگ تاتو مورد استفاده، نوع و برند سوزن بلید فیبروز نیز متغیر است.

فیبروزابرو در اکادمی غزل زرگریان


ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با استفاده از بهترین تجهیزات میکروبلیدینگ ابرو و با بهره گیری از بهترین تاتو کار  با شما همراهیم تا بهترین نتیجه را از فیبروز ابرو خود دریافت کنید.

جدیدترین روش فیبروز ابرو با غزل زرگریان




لبخند رضایت شما هدف ماست. با ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان در تماس باشید. برای اجرای جدیدترین روش فیبروز نوبت خود را رزرو نمایید.

09128998646
09129560979
021-22369427

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.