یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان ارائه دهنده انواع خدمات آرایش دائم با بهترین کیفیت

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

۱۱ بازديد

اگر به دنبال بهترین قیمت تاتو لب در تهران هستید؟ اگر به دنبال مرکزی حرفه ای برای اجرای تاتو خط لب و تاتو رژ لب و آرایش دائم هستید؟ پیشنهاد می کنم از نمونه کارهای بی نظیر ما در وب سایت مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان دیدن فرمایید.




ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بهترین و با کیفیت ترین متریال و تجهیزات برای شما فراهم آورده ایم. و با بهره گیری از حضور حرفه ای ترین مسترهای این حوزه تاتو رژ لب دائم را برای شما اجرا می نماییم.

قیمت تاتو خط لب

تاتو رژ لب دائم

داشتن لبهایی با رنگ های زیبا و ظاهری متعادل و متناسب با فرم کلی صورت تاثر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد. همونطور که می دانیم مدل ، اندازه ، رنگ و قرینه بودن لب ها در زیبایی لب بسیار تاثیر گذار و مهم است.


قیمت تاتو لب در تهران

میکروپیگمنتیشن لب یا هاشور لب علاوه بر قرینه سازی لب و حجیم کردن لب می تواند سفیدی بیش از حد لب ها رو از بین برده و ظاهری زیبا برای آنها بسازد.

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

با اجرا تاتو رژلب دائم دیگر نیاز نیست برا ارایش هر روزه لب های خود زمان زیادی را اختصاص دهید و با به فکر تمدید آرایش لب های خود باشید.

قیمت تاتو رژ لب دائم با بهترین کیفیت

تاتو خط لب و رژ لب دائم مناسب افرادی است که لب هایی با عیوب ظاهری (جای بخیه و بریدگی؛ اختلالات مادرزادی نظیر لب شکری یا شکاف کام) یا رنگ پریده و تیره دارند و قصد دارند در ضمن بر طرف کردن عیوب لب به لبها حجم بیشتری بدهند.

قیمت تاتو خط لب

تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن

در تاتو رژ لب به روش میکروپیگمنتیشن، با استفاده از یک قلم دیجیتالی با سوزن تاتو ظریف آن رنگدانه های معدنی به لایه دوم پوست تزریق می شود،گاهی اوقات این کار باید چندین بار تکرار شده تا نتیجه مطلوب بدست بیاید.

قیمت تاتو خط لب و رژ لب دائم

عوامل مؤثر درکیفیت نهایی تاتو لب

مهارت، تجربه و تخصص پیگمنتر (مستر) در نتیجه نهایی کار بسیارمهم و تاثیر گذار است.

قیمت تاتو لب

در تاتو رژلب دائم بسیار است که رنگدانه ها در کل سطح لب با زاویه و عمق نفوذ یکسان وارد شوند در غیر این صورت لب در قسمتهایی تیره تر و در قسمتهایی روشن تر به نظر می رسد و خرجی تاتو به شکل یکدست نمی شود.

قیمت تاتو لب در تهران

و به این ترتیب موجب بد رنگی و عدم یکنواختی رنگ بر روی لب ها می شود. علاوه بر زاویه صحیح دست پیگمنتر و دقت زیاد در انتقال رنگ به لب، کیفیت رنگ مورد استفاده نیز میتواند بر نتیجه نهایی و دوام تاتو رژ لب دائم موثر باشد.

 
قیمت تاتو لب دائم

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان

قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان بسیار منصفانه می باشد.

قیمت تاتو رژ لب دائم


با توجه به افزایش قیمت ها در بازار ما هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده  و با در اولویت قرار دادن سلامت فرد برای زیبایی وی می کوشیم


قیمت تاتو لب
 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تاتو لب در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان با مشاورین ما در مجموعه در تماس باشید.

https://ghazalzargarian.com
09128998646
09129560979
021-22369427

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.